فراخوان جايزه آناليز تابعي 2014

فراخوان جايزه آناليز تابعي 2014

آنالیز تابعی

گروه پژوهشي رياضي طوسي

وزارت تحقيقات، علوم و فناوری

به منظور تشويق دانش‌پژوهان به انتشار مقالات با ارزش، اين جايزه هر سال به حداکثر دو نفر از دانشجويان جاري يا دانش‌آموختگان اخير دکتري آناليز رياضي کشور که داراي مقالات علمي -پژوهشي شاخصي در زمينه آناليز تابعي، نظريه عملگرها يا آناليز هارمونيک باشند، اهدا مي‌گردد

انتخاب افراد برتر بر اساس کيفيت کلي مقاله منتخب مستخرج از رساله دکتري و آثار ديگر هر دانشجو با رأي هيأتي از داوران بين‌المللي صورت مي‌پذيرد. اين جايزه متشکل از گواهي، نشان و سکه طلا است.

از هر يک از علاقه‌مندان که در سال 2013 يا 2014 دانش‌آموخته شده‌اند و يا همچنان دانشجوي دکتري اند، دعوت مي‌شود که فايل pdf يک مقاله منتخب مستخرج از رساله دکتري (انفرادي يا مشترک با استاد راهنما و يا استاد مشاور) خود را که در موضوع MSC47,MSC46 یا MSC43 پذيرفته يا چاپ شده باشد، فهرست تمام مقالات علمي-پژوهشي چاپ یا پذیرفته شده با نامه‌هاي پذيرش (و شماره همراه) خود، نام استاد راهنما (و شماره همراه ايشان) را تا 30 نوامبر 2014 به moslehian@um.ac.ir ارسال و تآييد دريافت نمايند.

جایزه آنالیز تابعی یک جایزه با موضوع ریاضیات است که در ایران به ایدهٔ برتر سال در زمینه آنالیز تابعی اهدا می‌شود. این جایزه هرسال به سه نفر از دانشجویان دکتری آنالیز ریاضی که دارای مقاله علمی-پژوهشی شاخصی در آنالیز ریاضی، نظریه عمل‌گرها و یا آنالیز هارمونیک باشند، اهدا می‌شود. این جایزه در سال ۲۰۱۱ توسط گروه پژوهشی ریاضی طوسی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و همچنین دانشگاه فردوسی مشهد پایه‌گذاری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.