نرم افزار آموزشی هندسه مسطحه Geometry Expressions

نرم افزار  رسم شکل های هندسی

(Geometry Expressions)

  نرم افزار آموزشی هندسه مسطحه Geometry Expressions

نرم افزار Geometry Expressions که در ادامه قابل دانلود است، از نرم افزارهای طراحی شده جهت رسم شکلهای هندسی ، بیان قضایا و فرمولها و در بیشتر موارد حل آنها می باشد.

پس از اجرای نرم افزار ، صفحه کاری آن آماده دریافت اشیا مورد نظر ما می باشد. در بالاترین قسمت از سمت راست ابزارهای ایجاد نقطه ، خط ، چند ضلعی ، دایره ، بیضی ، سهمی و …. قرار گرفته اند. مثلاً با انتخاب ابزار ایجاد نقطه و کلیک در صفحه اصلی ، می توان نقاط مورد نظر یا رئوس شکلمان را ایجاد نماییم .

پس از ایجاد شکلهای مورد نظرمان با استفاده از ابزار انتخاب میتوانیم شکل مورد نظر خود را انتخاب نماییم که موجب فعال شدن ابزارهای بعدی به منظور عملیات امکانپذیر بر روی آن شکل می باشد . به طور مثال با انتخاب یک مربع امکانی نظیر محاسبه مساحت آن از ابزارهای سری بعد فعال می گردد.
help این برنامه یک راهنمای خوب و کاربردی (به زبان انگلیسی) برای استفاده کاربران دارد.

نرم افزار آموزشی هندسه مسطحه Geometry Expressionsدر این پست می توانید نسخه پرتابل (بدون نیاز به نصب) این نرم افزار را دانلود نمایید.

(در صورتی که منوهای نرم افزار به زبان روسی بود، از آخرین گزینه از منوی سوم، english را انتخاب کرده و سپس برنامه را ببندید و یک بار دیگر آن را اجرا کنید).


دانلود  نرم افزار Geometry Expressions

 

حجم فایل: 22 مگابایت

دانلود فایل: لینک دانلود| لینک کمکی

پسورد:   www.riazisara.ir

منبع: ریاضی سرا

1 comment

  1. تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.