دانلود جدیدترین ورژن MathStudio Express V 6.0.5

دانلود جدید ترین ورژن MathStudio Express V 6.0.5

(نرم افزار محاسبات پیچیده ریاضی و ماشین حساب فوق پیشرفته اندروید)

اندروید, MathStudio

MathStudio را می توان جامع ترین و کامل ترین نرم افزار ریاضی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی به شمار آورد. خواه اینکه شما به یک ماشین حساب ساده جهت انجام محاسبات ابتدایی و یا به یک ماشین حساب جهت جایگزینی با ماشین حساب پیشفرض گوشی نیاز داشته باشید و خواه اینکه به دنبال یک ماشین حساب پیشرفته جهت انجام محاسبات پیشرفته و تحلیل توابع پیچیده ریاضی و حل مسائل باشید نرم افزار MathStudio به عنوان قدرتمندترین نرم افزار در بازار اندروید به شما پیشنهاد می گردد چرا که این نرم افزار همانند یک ماشین حساب پیشرفته نظیر Casio ClassPad و ALGEBRA تمام نیازهای کاربر را برای داشتن یک ماشین حساب مهندسی پیشرفته برآورده می کند.

برنامه Math Studio با بیش از دویست تابع به عنوان یک ماشین حساب علمی (scientific calculator) قادر است محاسبات اساسی حساب دیفرانسیل و انتگرال نظیر حد، انتگرال معین و نامعین، مشتق و … را حل نماید. نرم افزار همچنین قادر به ترسیم نمودارها و گراف های توابع دوبعدی، پارامتری، قطبی، ضمنی و… سرعت و دقت شگفت انگیز است. از دیگر ویژگی های بی نظیر MathStudio ترسیم نمودارهایی سه بعدی از توابع سه بعدی، پارامتری، کروی، استوانه ای و… با قابلیت چرخش ، بزرگنمایی و حرکت است. این نرم افزار همچنین اولین و تنها نرم افزار رسم نمودار برای اندروید است که علاوه بر رسم نمودارهای فضایی، قادر است نمودارها را بر حسب متغیر زمان رسم نماید و یک نمودار متحرک بر حسب زمان و مکان ایجاد کند.

نرم افزار MathStudio قادر به ترسیم نمودار از روی داده های عددی بر اساس احتمال و پراکندگی داده ها می باشد این نرم افزار حتی شامل تعدادی توابع پیشرفته جهت انجام رگرسیون می باشد که شما می توانید از بین چندین تابع جهت درونیابی تابع مورد نظر را انتخاب کنید و یا خودتان آن را بسازید.

نرم افزار به شما این امکان را می دهد که اسکریپت خود را با پشتیبانی از متغیرها بسازید.


 

دانلود نرم افزار اندرویدی MathStudio
برای دانلود فایل با لینک مستقیم از سایت رباضی سرا کلیک کنید. فرمت فایل : apk
حجم فایل : 1.3 مگابایت
منبع: ریاضی سرا

 

1 comment

  1. سلام 

    ممنون بابت این برنامه بسیار مفید و کاربردی

    لطفا یه پست درمورد نحوه کار با این ماشین حساب بزارید چون یه خورده پیچیدس 

     

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.