نوامبر 2014 archive

سهم معدل در کنکور 94

رییس مرکز سنجش و آموزش وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده برای کنکور سراسری سال 94 که ثبت‌نام آن در بهمن‌ماه انجام می‌شود، افزایشی در سهم معدل برای پذیرش کنکور نخواهیم داشت، گفت: میزان تاثیر سوابق تحصیلی در قبولی کنکور سراسری داوطلبان همان 25 درصد خواهد بود.

رییس مرکز سنجش و آموزش وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده برای کنکور سراسری سال 94 که ثبت‌نام آن در بهمن‌ماه انجام می‌شود، افزایشی در سهم معدل برای پذیرش کنکور نخواهیم داشت، گفت: میزان تاثیر سوابق تحصیلی در قبولی کنکور سراسری داوطلبان همان 25 درصد خواهد بود.

عبدالرسول عمادی درباره سه پایه شدن متوسطه دوم و تاثیر آن در تغییر نحوه محاسبه سوابق تحصیلی در کنکور سراسری دانشگاه‌ها اظهار کرد: براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در مراکز آموزش عالی باید هرساله بر تعداد دروس نهایی که به سازمان سنجش اعلام می‌شود، افزوده شود.

وی افزود: همچنین باید در راستای حذف تدریجی کنکور هرساله افزایشی در سهم معدل برای پذیرش در کنکور سراسری داشته باشیم.

وی افزود: اما بر اساس تصمیمات اتخاذ شده برای کنکور سراسری سال 94 که ثبت‌نام آن در بهمن‌ماه انجام می‌شود، افزایشی در سهم معدل برای پذیرش کنکور نخواهیم داشت و میزان تاثیر سوابق تحصیلی در قبولی کنکور سراسری داوطلبان همان 25 درصد خواهد بود.

محتوای کتابهای درسی برای قبولی در کنکور کافی است

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان کنکور برای موفقیت نیازی به تهیه جزوه های موجود در بازار ندارند و محتوای کتابهای درسی برای قبولی آنان در کنکور کافی است.

عبدالرسول عمادی افزود: با توجه به تاثیر سوابق تحصیلی درکنکور داوطلبان باید از کتابهای درسی خود برای مطالعه استفاده کنند.
وی اضافه کرد: ثبت نام کنکور سراسری 94 بهمن امسال انجام می شود و 25 درصد سوابق تحصیلی سال سوم متوسطه درنتیجه آن موثراست.
عمادی در بخش دیگری از این گفت وگو بیان کرد: امتحانات نیم سال اول تحصیلی جاری مدارس مقطع متوسطه، فنی وحرفه ای و پیش دانشگاهی از 6 تا 24 دی در سراسر کشور برگزار می شود
.

سمینار ملی آنالیز ریاضی در همدان آغاز شد.

بیست و یکمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن با حضور جمعی از دانشمندان و اساتید ریاضی کشور روز چهارشنبه پنجم آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

سمینار آنالیز ریاضی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در آیین افتتاحیه این سمینار گفت: این سمینار به منظور تحقق اهداف بلندمدت پژوهشی، توسعه ارتباطات علمی بین پژوهشگران کشور و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباطات علمی و تبادل افکار برگزار شده است.
'سعید جامه بزرگی' افزود: این سمینار دو روزه با موضوعات آنالیز تابعی، آنالیز مختلط، آنالیز فازی، آنالیز هارمونیک، جبرهای باناخ، نظریه عملگرها، سایر شاخه ها و کاربردهای آنالیز با همکاری انجمن ریاضی ایران برگزار شده است.
وی اظهار کرد: زمان ثبت نام و ارسال مقالات به این سمینار از ابتدای مرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا 15 مهرماه سال 93 ادامه یافت که در این مدت بیش از 200 مقاله از سراسرکشور به دبیرخانه این سمینار ارسال شد.
جامه بزرگی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با داشتن رشته ریاضی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ظرفیت بسیار مناسبی برای برگزاری این سمینار کشوری دارد.

ادامه‌ی مطلب

دانلود نرم افزار آماری لیزرل

دانلود نرم افزار آماری لیزرل همراه با فایل کرک

نرم افزار لیزرل,نرم افزار آماری لیزرللیزرل Lisrel مخفف linear structural relations است. نرم افزار تحلیل آماری لیزرل LISREL جهت محاسبات تحلیل عامل و مدل معادلات ساختاری استفاده می‌شود. نرم افزار لیزرل Lisrel مكمل نرم افزار اس پی اس اس است كه در علوم انسانی و علوم اجتماعی استفاده می شود. این نرم افزار کارهای گرافیکی را خیلی بهتر از نرم افزار SPSS انجام می‌دهد.
LISREL یک برنامه کامپیوتری و نرم افزار آماری می باشد که اصولاً برای انجام تحلیل ساختارهای کوواریانسی استفاده می شود که این ساختارها به مدل بندی معادله ساختاری (SEM) نیز معروف می باشند. LISREL محدود به SEM نیست بلکه دامنه گسترده ای از کاربردها را برای تحلیل مدل های آماری گوناگون دارد که در میان آن ها می توان از مدل های خطی تعمیم یافته (GLM) و مدل های سلسله مراتبی و مدل بندی غیر خطی (مدل های رگرسیونی چند سطحی) نام برد.

این نرم افزار را همراه با فایل کرک آن در ادامه ی مطلب دانلود نمایید.

ادامه‌ی مطلب

فرمول های مساحت و حجم اشکال هندسی

فرمول های محاسبه محیط و مساحت شکل های هندسی

فرمول محاسبه حجم,فرمول محاسبه محیط