آگوست 2015 archive

فایل پاورپوینت فصل دوم ریاضی 9

درسنامه فصل دوم ریاضی 9 سال سوم متوسطه 1

(عددهای حقیقی)

عددهای حقیقی,ریاضی 9

فایل پاورپوینت مطالب فصل دوم ریاضی نهم (مبحث اعداد حقیقی) را در ادامه دانلود نمایید.

این درسنامه توسط همکار گرامی مان جناب آقای مسعود زیرکاری دبیر ریاضی دبیرستان های ناحیه 1 زاهدان تهیه و به سایت ریاضی سرا ارسال گردیده است.

با تشکر از استاد زیرکاری

ادامه‌ی مطلب

نقدی بر ریاضیات کنکور 94 فنی و حرفه ای

نقدی بر ریاضیات کنکور 1394 فنی و حرفه ای

نقد کنکور فنی و حرفه ای

در این پست می توانید نقد و بررسی سوالات ریاضی کنکور فنی و حرفه ای، که توسط همکار گرامی جناب آقای مهدی تیموری دبیر ریاضی دبیرستان های منطقه 19 تهران تهیه و به سایت ریاضی سرا ارسال گردیده، را دانلود نمایید.

با تشکر از استاد تیموری

ادامه‌ی مطلب

کتاب مبانی علوم ریاضی

کتاب مبانی علوم ریاضی
مبانی علوم ریاضی

کتاب مبانی علوم ریاضی تالیف دکتر محمد حسن بیژن زاده، دکتر محبوبه حسینی یزدی، دکتر شهریار فرهمند راد، دکتر محمد چایچی را در ادامه ی مطلب دانلود نمایید.

ادامه‌ی مطلب

رشته های ریاضی مرتبط با صنعت در دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی می شود

رییس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه محقق اردبیلی از راه اندازی رشته های ریاضی مرتبط با صنعت در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

دکتر داریوش لطیفی گفت: دانشکده ریاضی این دانشگاه از دانشکده های پیشرو در توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی است و به زودی دو رشته ریاضی مرتبط با صنعت شامل ریاضی مالی و زیستی در دانشکده راه اندازی می شود.
وی با تاکید بر لزوم توسعه رشته های دانشگاهی متناسب با نیاز بازار کار و جامعه اظهار کرد: دانشکده ریاضی توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی خود را با توجه به این سیاست تداوم خواهد بخشید.
او همچنین به اشتغال به تحصیل هزار دانشجو در این دانشکده و فارغ التحصیلی 70 نفر در سال تحصیلی گذشته بر اساس آخرین آمار اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی جاری 15 دانشجوی دکتری پذیرش خواهند شد.
به گفته لطیفی ، برای دانشجویان دکتری تسهیلاتی از جمله دریافت حق التدریس برای برگزاری کلاس های حل تمرین ، کار دانشجویی ، برگزاری کلاس های المپیاد و مشارکت در پروژه های تحقیقاتی پیش بینی شده است.
وی با بیان این که این دانشکده نیازمند افزایش فضای فیزیکی است گفت: با توجه به استقرار اساتید دانشگاه در اتاق های کوچک افزایش فضای فیزیکی می تواند در بهبود کیفی پروژه های تحقیقاتی موثر باشد.
رییس
دانشکده علوم ریاضی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: در این دانشکده رشته های آنالیز ، هندسه و جبر در مقطع دکتری ، رشته های محاسبات نرم ، آنالیز ، جبر ، هندسه ، جبر و آنالیز عددی در کارشناسی ارشد و رشته های آمار ، ریاضی و علوم کامپیوتر در کارشناسی دایر است.

فایل پاورپوینت فصل دوم ریاضی 8

درسنامه فصل دوم ریاضی 8 سال دوم متوسطه 1

(عددهای طبیعی)

عددهای طبیعی,ریاضی 8

فایل پاورپوینت مطالب فصل دوم ریاضی هشتم (مبحث اعداد طبیعی) را در ادامه دانلود نمایید.

این درسنامه توسط همکار گرامی مان جناب آقای مسعود زیرکاری دبیر ریاضی دبیرستان های ناحیه 1 زاهدان تهیه و به سایت ریاضی سرا ارسال گردیده است.

با تشکر از استاد زیرکاری

ادامه‌ی مطلب