مارس 2015 archive

فایل آموزشی فصل اول هندسه تحلیلی به صورت پاورپوینت

فایل پاورپوینت فصل اول هندسه تحلیلی و جبر خطی

(مبحث بردارها)

بردار هندسی

فایل آموزشی فصل اول کتاب هندسه تحلیلی و جبرخطی (پیش دانشگاهی ریاضی) مربوط به مبحث "بردارها" به صورت پاورپوینت را در ادامه دانلود نمایید.

این فایل توسط همکار گرامی سرکار خانم مهری قیصری نیا دبیر ریاضی دبیرستان های نجف آباد اصفهان تهیه و جهت استفاده دانش آموزان و دبیران محترم ریاضی به سایت ریاضی سرا ارسال گردیده است.

باتشکر از  استاد قیصری نیا

ادامه‌ی مطلب

برپايي نمايشگاه صنايع دستي در خانه رياضيات يزد

نمایشگاه صنایع دستی و وسایل آموزشی ریاضیات در یزد گشایش یافت.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی گفت: این نمایشگاه با هدف آموزش مطالب دروس ریاضیات به دانش آموزان از روش هنری برای بهتر فهمیدن آن ایجاد شده است.
سید مصطفی فاطمی افزود: در این نمایشگاه ابزار و آلات ریاضی در قدیم وحال موجود بوده وبخشی نیز برای آموزش ریاضی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: نمایشگاه صنایع دستی و وسایل آموزشی ریاضیات تا پانزده فروردین در خیابان شهید رجائی جنب سینما دانش آموز برای بازدید عموم دایر است.

دانلود سوالات ریاضی آزمون قلم چی 94/1/7

سوالات و پاسخنامه آزمون قلم چی 7 فروردین 94

آزمون قلم چی,قلمچی

سوالات و پاسخنامه ریاضیات آزمون قلم چی (روز جمعه 94/1/7) را در ادامه دانلود نمایید.

این فایل ها شامل سوالات چهار گزینه ای و پاسخنامه ی تشریحی کلیه دروس ریاضیات سال سوم رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک و سال چهارم هرسه رشته تجربی، ریاضی و انسانی می باشد.

ادامه‌ی مطلب

حل تمرین و اثبات قضایای فصل اول هندسه 1

حل تمرینات و اثبات قضیه های فصل اول کتاب هندسه 1

(مبحث هندسه و استدلال)

حل تمرین هندسه 1,اثبات قضیه

دانش آموزان سال دوم رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک می توانند فایل پاورپوینت حل تمرینات فصل اول کتاب درسی هندسه 1 و اثبات قضایای این فصل را در ادامه دانلود نمایند.

دبیران ریاضی نیز می توانند جهت تدریس فصل اول از کتاب هندسه 1 از این فایل – که توسط همکار تلاشگرمان جناب آقای حمید پوزن دبیر ریاضی دبیرستان های اهواز تهیه و به سایت ریاضی سرا ارسال گردیده – استفاده نمایند.

با تشکر از استاد پوزن

ادامه‌ی مطلب

درسنامه مبحث انتگرال ویژه علوم تجربی

جزوه فصل ششم ریاضی عمومی پیش دانشگاهی تجربی

(مبحث انتگرال)

انتگرال تجربی

درسنامه مبحث انتگرال ویژه دانش اموزان دوره پیش داتنشگاهی رشته علوم تجربی را در ادامه مطلب دانلود نمایید.

این درسنامه شامل خلاصه درس، مثال ها و تست های کنکور سال 1393 (با حل تشریحی) مربوط به مبحث انتگرال است که توسط مهندس حامد حامدی دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق دانشگاه شهید بهشتی تهیه و جهت استفاده دانش آموزان و داوطلبان کنکور این رشته به سایت ریاضی سرا ارسال گردیده است.

با تشکر از استاد حامدی

ادامه‌ی مطلب