آوریل 2014 archive

نمونه سوالات ریاضی ششم (دی ماه)

نمونه سوالات ریاضی 6 (دی ماه)

در این پست می توانید نمونه سوالات ریاضی ششم ابتدایی (ویژه ی دی ماه) را دانلود نمایید.

ادامه‌ی مطلب

دانلود ماشین حساب جامع و منحصر به فرد Math Helper 3.1.1

 دانلود ماشین حساب اندرویدی Math Helper

(برای اندروید)

Math Helper یکی از بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های ماشین حساب و حل مسائل پیچیده ی ریاضی برای سیستم عامل اندروید می باشد که آن را به تمام دانشجویان و دانش آموزانی که پاسخ مستقیم ماشین حساب های مهندسی نیز نمی تواند به آن ها کمکی کند، پیشنهاد می دهیم. تا به امروز برنامه های ماشین حساب متعددی معرفی شده بودند، اما این اپلیکیشن بسیار متمایز از بقیه می باشد و امکان حل تمام مسائل پیچیده ی ریاضی را نیز برای شما فراهم آورده است.

دانلود Math Helper - ماشین حساب جامع و منحصر به فرد اندروید

با این نرم افزار قادر خواهید بود که سخت ترین مسائل را تجزیه و تحلیل کرده و با بخش بخش کردن آن ها به بهترین پاسخ ممکن برسید. این اپلیکیشن تقریبا از کلیه ی محاسبات ریاضی از جمله رادیکال، نمودارها، دیفرانسل، ماتریس، معادلات، احتمال و مسائل هندسی و … پشتیبانی می کند و هم اکنون در پلی استوری با قیمتی حدود 4 دلار به فروش می رود و امتیاز ۴٫۶ را از آن خود کرده است که در مقایسه با برنامه های مشابه بسیار پرطرفدارتر است. ادامه‌ی مطلب

نمونه سوالات طبقه بندی شده ریاضیات گسسته

 نمونه سوالات طبقه بندی شده ریاضیات گسسته با پاسخنامه

(مبحث نظریه اعداد)

 نظریه اعداد

نمونه سوالات طبقه بندی شده مبحث نظریه اعداد کتاب ریاضیات گسسته پیش دانشگاهی  ریاضی (با پاسخنامه) که توسط همکار محترم جناب آقای داراب حسن پور دبیر ریاضی دبیرستان های منطقه خانمیرزا (استان چهارمحال و بختیاری) تهیه و به سایت ریاضی سرا ارسال گردیده است را در ادامه ی این مطلب دانلود نمایید.


با تشکر از استاد حسن پور


ادامه‌ی مطلب

کتاب Algebraic Geometry نوشته Miles Reid

کتاب Algebraic Geometry نوشته ی Miles Reid

Algebraic Geometry,Miles Reid,هندسه جبر مقدماتی

کتاب های درسی تازه خوبی در زمینه هندسه جبری در سطوح کارشناسی ارشد و بالاتر وجود دارند، اما تقریباً هیچ کدام برای تدریس در دوره ی کارشناسی ارشد تنظیم نشده است. کتاب هندسه جبری مقدماتی اثر میلز رید کتابی مقدماتی و بی نیاز از پیش نیاز در این زمینه می باشد.

در فصل صفر این کتاب مطالبی در مورد هندسه جبری ارائه شده است. همچنین در فصل اول خم های مسطح، در فصل دوم رسته های منیفلد آفین مورد بررسی قرار گرفته و فصل سوم به کاربردها اختصاص داده شده است.

فایل pdf این کتاب را می توانید در ادامه ی مطلب دانلود نمایید. همچنین ترجمه ی فارسی این کتاب نیز در اینجا قابل دانلود است.

ادامه‌ی مطلب

سوالات و پاسخنامه کنکور خارج کشور 1392

سوالات و پاسخنامه کنکور خارج کشور 1392

سوالات و پاسخنامه کنکور خارج کشور 1393

 

 

سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور خارج از کشور سال 1392 رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی و علوم انسانی (نسخه گزینه دو) را در ادامه دانلود نماييد.

 

 

ادامه‌ی مطلب