راهیابی دو دانش آموز البرزی به مسابقات جهانی ریاضی

 راهیابی دو دانش آموز البرزی به مسابقات جهانی ریاضی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج البرز از راهیابی دو دانش آموز این ناحیه در پی کسب مقام برتر در مسابقات ریاضی کشوری به مسابقات جهانی خبر داد.

عبدالکریم رستمی افزود: ارشیا سلیمان زاده دانش آموز پایه هشتم از دبیرستان علی ابن ابیطالب این ناحیه توانست در مرحله دوم آزمون ویژه مسابقات جهانی ریاضی در کشور رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.
وی اظهار کرد: این دانش آموز در رقابت با 400 دانش آموز از استان های مختلف دیگر که به مرحله دوم آزمون
مسابقات جهانی ریاضی در کشور راه یافته بودند، موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.
وی بیان کرد: مسابقات جهانی ریاضی ( wmi) با حضور کشورهای مختلف جهان در تیر ماه سال 1395 در کشور مالزی برگزار می شود که دانش آموز این ناحیه به عنوان یک شرکت کننده ایرانی در آن مسابقات حضور پیدا می کند.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج از محمد حسین سرزعیم بعنوان دیگر دانش آموز راه یافته به مسابقات جهانی ریاضی (tmc) نام برد
.
رستمی بیان کرد: این دوره از مسابقات ریاضی مرداد ماه سال 1395 در کشور تایلند برگزار می شود که دانش آموز این ناحیه موفق به کسب امتیاز لازم برای شرکت در آن بعنوان شرکت کننده ذخیره راه یافته است.
وی ادامه داد: برای آماده سازی بیشتر این دانش آموزان برای شرکت در دو مسابقه جهانی ریاضی دوره های تخصصی با معلمان مجرب برگزار می شود.
وی ادامه داد: امیدواریم این دانش آموزان با کسب مقام بار دیگر نام مقدس و سرافراز ایران را در جهان طنین انداز کنند و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را در این دوره از مسابقات جهانی ریاضی به اهتزاز در آورند.
البرز 420 هزار دانش آموز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نمی‌شود.